Kariéra
Hľadáme nových Hyperákov a Hyperáčky, pretože projektov aj práce je stále viac. Ak si trúfaš, pridaj sa k nám.
Preferujeme prácu v našom žilinskom office, pretože osobný kontakt prispieva k efektívnejšej komunikácii, vyššej produktivite aj ku kreatívnejším nápadom či novým inováciám. Bezprostrednými ľudskými interakciami vytvárame prostredie vzájomnej dôvery, a to pri dlhodobej virtuálnej spolupráci skrátka nejde.
Priestranné kancelárie máme v centre Žiliny na dvoch poschodiach. Flexibilný pracovný čas a homeoffice sú u nás samozrejmosťou. Pre kolegov z iných miest je možnosťou spolupráca na diaľku po dohode s teamleaderom.
Product Owner (m/ž)
1 otvorené pozície
Hľadáme Product Ownera , ktorý sa pridá k nášmu produktovému tímu a prevezme zodpovednosť za rozvoj konkrétnej časti medzinárodného projektu Kimbino (kimbino.net). Ak ťa baví prepájať biznis a technológie, rád hľadáš riešenia s reálnym dopadom a máš skúsenosti s vedením digitálnych produktov, radi ťa spoznáme!
Čo bude tvoja úloha?
- riadiť rozvoj prideleného produktu – od prioritizácie požiadaviek, plánovania a dodania, až po vyhodnocovanie úspešnosti
- navrhovať a realizovať vylepšenia aplikácie a webu v súlade s cieľmi biznis tímu
- prichádzať s vlastnými nápadmi na nové funkcionality a inovácie
- analyzovať potreby používateľov a správanie návštevníkov na webe
- definovať user stories a zadania pre vývojový tím
- identifikovať MVP a sledovať trendy v oblasti webových a mobilných technológií
- spolupracovať s kolegami z produktového, vývojového a marketingového tímu aj s externými partnermi
Miesto práce: Na bráne, Žilina, Slovensko, možnosť HO
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky (brutto): od 2.000 EUR/mesiac
Plat min. od 2.000€ (výška základnej zložky závisí samozrejme od znalostí, zručností a dĺžky praxe). Polročné odmeny (výška odmeny závisí od toho ako budeš performovať a ako sa bude dariť celej firme).
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- hardvér podľa tvojej preferencie (MAC/PC)
- káva, čaj a iné občerstvenie (čerstvé ovocie a pravidelné tímové raňajky)
- zdravé pracovné prostredie (ergonomická stolička Herman Miller, green office,..)
- externé aj interné vzdelávanie, mentoring
- zaujímavé teambuildingy (viac na našich soc. sieťach)
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa táto rola zaujala, pošli nám svoj životopis a pár viet o sebe na hr@hyperia.sk. Tešíme sa, že ťa spoznáme!
Požiadavky na zamestnanca
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B2), Google workspace - Pokročilý, HTML - Základy, CSS - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
min. 2 roky skúseností na pozícii Product Owner / Product Manager
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s agilnými metódami vývoja
- analytické a koncepčné myslenie, schopnosť vidieť veci v súvislostiach
- skvelé komunikačné schopnosti - vieš hovoriť jazykom biznisu aj vývojárov
- samostatnosť, zodpovednosť, dôslednosť a zvládnutý time management
Web Administrátor
1 otvorené pozície
S našim rastom prichádzajú aj nové výzvy a povinnosti a zároveň aj nevyhnutnosť flexibilne reagovať na potreby tímu. Preto neustále hľadáme zanietených a zodpovedných jednotlivcov, ktorí sú pripravení pridať sa k nám a zdieľať s nami túto vzrušujúcu cestu.
Do Hyperia tímu hľadáme zodpovedného, samostatného a tvorivého človeka, ktorý má vášeň pre prácu v online svete, neodradia ho cudzie jazyky a stíha popri svojich povinnostiach a aktivitách venovať aj zopár hodín denne (najmä v doobedie, min. 2-4 hod. hlavne v čase od 7:00 do 12:00 hod.) správe webu. Prácu môžeš vykonávať v kľude svojho domova. Vieš si to predS staviť? Pozri nižšie a dozvieš sa viac!
O čo ide?
Projekt, ktorého súčasťou môžeš byť aj ty, je spustený už vo vyše 40 krajinách po celom svete. Je zameraný na letáky rôznych obchodných reťazcov, o ktorých si doteraz možno ani nepočul. Ak si pripravený na výzvy a máš oko pre detail, práca s nami je pre teba ako stvorená.
Náplň práce:
- pravidelné a včasné nahrávanie obsahu na webové stránky
- tvorba obrazových materiálov/ponúk
- starostlivosť o pridelené weby
- vyhľadávanie a analýza informácií
- kontrola správnosti údajov
- aktívna komunikácia a spolupráca v tíme
- práca s Google docs/sheets
Miesto práce: práca z domu
Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)
Termín nástupu: dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 6 EUR/hod.
Odmeny vyplácané 2x ročne (výška odmeny závisí od toho ako budeš performovať a ako sa bude dariť celej firme)
Zamestnanecké výhody, benefity
- základná hodinová zložka je 6€, odmeny vyplácané 2x ročne (výška odmeny závisí od toho ako budeš performovať a ako sa bude dariť celej firme)
- flexibilný pracovný čas, práca z domu (po absolvovaní jednodňového školenia v žilinskom office)
- možnosť nahliadnuť pod povrch marketingového online pozadia a priučiť sa pár useful veciam z tejto oblasti
- možnosť zúčastniť sa na rôznych teambuildingových akciách
- stretnutie s kolegami pri HyperRaňajkách
Informácie o výberovom konaní
Pošli nám svoj životopis a pár slov o sebe, prečo si myslíš, že práve ty by si mal byť novým členom nášho Hyperia tímu na hr@hyperia.sk. Nezabudni pripojiť súhlas so spracovaním osobných údajov. Vybraným kandidátom pošleme zadanie, ktorého vypracovanie ti otvorí brány do nášho hyperia-online sveta. Tešíme sa!
Táto pozícia ostáva otvorená a dáva ti možnosť kedykoľvek na ňu reagovať, ak ťa jej popis zaujal. V prípade, že nás tvoje CV a vypracované zadanie osloví, budeme si tvoje údaje evidovať a ak sa pozícia administrátora uvoľní, čo môže byť kedykoľvek v budúcnosti, budeme ťa priamo kontaktovať. Tvoja prihláška a údaje dovtedy zostanú uložené v našej databáze a budú sa brať do úvahy pri ďalších možných príležitostiach v našom tíme.
Požiadavky na zamestnanca:
Anglický jazyk - mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Google Docs - mierne pokročilý
Google Sheets - mierne pokročilý
Canva - mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- časová flexibilita - možnosť pracovať každý deň (zväčša doobeda)
- orientácia v online priestore
- cit pre estetiku a detail
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- kreativita, všímavosť a iniciatíva pri riešení problémov
- dobré komunikačné schopnosti
- znalosť AJ podmienkou, iné jazyky veľkou výhodou
- zručnosť v grafickom programe výhodou
Marketing Manager (m/ž)
1 otvorené pozície
Hľadáme Marketing manažéra pre projekt Kimbino (kimbino.net, kimbino app), ktorý bude stáť v popredí našich marketingových stratégií a spolupracovať s tímami naprieč spoločnosťou na tvorbe atraktívnych kampaní, ktoré nadchnú našich používateľov - nielen v B2C, ale aj B2B segmente. Hľadáme skúseného markeťáka, ktorý má rád výzvy, je samostatný, cieľavedomý, pracovitý a spraví všetko potrebné, aby sa značka Kimbino stala lídrom na trhu. Kimbino je medzinárodný marketplace, ktorý združuje ponuky obchodných reťazcov v podobe digitalizovaných letákov a online produktov z e-shopov. Je ekologickejšou alternatívou ku klasickým papierovým letákom a skvelým pomocníkom pri hľadaní produktov. Pôsobíme vo viac ako 40 krajinách sveta, mesačne nás navštívi vyše 30 miliónov používateľov a spolupracujeme s viac než 120 partnermi. Ak chceš byť súčasťou, poď s nami do toho a ozvi sa!
Tvoja úloha:
- budovať značku Kimbino ako rešpektovanú autoritu v biznise
- rozvíjať jej pozíciu ako obľúbeného riešenia zákazníkov
Ak ťa táto výzva chytila za srdce a vidíš sa v týchto riadkoch, radi sa s tebou osobne stretneme a porozprávame o tom, ako môžeš pomôcť posunúť značku Kimbino ešte ďalej.
Zodpovednosti:
- vyvíjať a realizovať marketingové stratégie
- neustále vylepšovať produktové posolstvá tak, aby boli zaujímavé, kreatívne a zábavné
- identifikovať nevyužité príležitosti a hľadať nové spôsoby, ako potešiť používateľov
- sledovať trendy na trhu a udržiavať naše produkty o krok vpred
- plánovať, riadiť a vyhodnocovať kampane na základe KPI a spätnej väzby od používateľov
- spolupracovať s tímami naprieč firmou (performance marketing, dizajn, obsah, akvizícia, produkt, predaj) na stratégiách, ktoré prinášajú výsledky
- udržiavať záujem publika prostredníctvom obsahu (case studies, produktové stránky, blogy a pod.)
- prezentovať produktový príbeh interne aj externe
- efektívne spravovať marketingový rozpočet
- používať Odoo ERP a interné systémy na zefektívnenie práce
Čo od teba očakávame:
- strategické myslenie a vízia do budúcnosti
- silné plánovacie a organizačné schopnosti
- vnútorná motivácia dosahovať výnimočné výsledky
- predchádzajúca skúsenosť ako Product Marketing Manager, Brand Manager alebo na podobnej pozícii
- efektívna komunikácia v angličtine
- analytické myslenie
Čo ponúkame:
- flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať HO
- skvelá káva, čaj, čerstvé ovocie a pravidelné tímové raňajky
- zdravé a moderné pracovné prostredie (ergonomická stolička Herman Miller, green office)
- externé aj interné vzdelávanie, mentoring
- zaujímavé teambuildingy a firemné akcie (viac na našich soc. sieťach)
Nástup:
ASAP (dohodou)
Informácie o výberovom konaní:
Pošli svoj životopis, napíš zopár riadkov o svojich doterajších skúsenostiach na hr@hyperia.sk. Tešíme sa na tvoju reakciu!
Otvorená pracovná pozícia
Nezaujala ťa žiadna z ponúkaných pozícií? Daj nám o sebe vedieť. Pošli svoj kontakt, pripoj svoj životopis, poprípade daj vedieť, ktoré oblasti ťa zaujímajú. Radi sa s tebou porozprávame.
Nezáleží, či práve teraz obsadzujeme tvoju vysnívanú pozíciu. Ak cítiš, že by si k nám zapadol/a, ozvi sa.
Ak si človek, ktorý:
- má pracovné nasadenie a zodpovednosť,
- nečaká na inštrukcie, ale hľadá riešenia,
- rád/a komunikuje a spolupracuje,
- chce sa rozvíjať - nielen kariérne, ale aj osobnostne...
Hľadáme ľudí, ktorí chcú robiť zmysluplnú prácu v tíme, kde na vás záleží. Možno práve ty patríš do nášho tímu.